Pages

Wednesday, July 31, 2019

מסתמן: החשוד בירי בחניון ברמלה לא יאושם ברצח - ישראל היום

מסתמן: החשוד בירי בחניון ברמלה לא יאושם ברצח - ישראל היום

ויקטור קטן (74) החשוד בירי במהלך ריב על מקום חניה בחניון רמלה ממנו נהרג אופיר חסדאי ז"ל לא יואשם ככל הנראה ברצח, אלא בהריגה.

גורמים בפרקליטות מציינים כי במקרה זה יהיה קשה להוכיח כוונת תחילה לירי שגרם למותו של חסדאי משום שמדובר בוויכוח שנגרר לאלימות. סעיף הכוונה חיוני כדי להגיש כתב אישום בגין רצח. עבירת הריגה, מנגד, לא מחייבת הוכחת כוונה.

מעצרו של קטן שהודה בירי הוארך שלשום (שני) אחר הצהריים בשבוע ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. הוא הביע צער על התקרית, אך טען להגנתו: "יריתי כדי להגן על אשתי שהותקפה על ידי המנוח".

אופיר חסדאי ז"ל עם משפחתו

בדיון הקצר בבית המשפט הביע כאמור החשוד בירי צער על המקרה והוסיף כי שתי המשפחות נפגעות מכך. סנגורו, עורך הדין דניאל כפיר, הוסיף כי הסכים להארכת מעצר, כדי לאפשר למשטרה להתקדם בחקירה. "ההחלטה הגיונית כדי לחקור. זהו אירוע טרגי ומצער. צריך להדגיש כי אשת החשוד חולת סרטן שרק לפני שבוע שוחררה מביתה חולים והיא גם חולת לב. היא הותקפה על ידי המנוח פעמיים ונפלה וקיבלה מכה בראש, ומרשי יצא מהרכב להגן עליה כי חשש לחייה. הוא הביע חרטה. מדובר באדם מבוגר וחולה במחלות שונות וביקשנו שייבדק". אגב, המשטרה אישרה כי הוא מחזיק אקדח ברישיון.

השופטת רבקה גלנט הורתה לאפשר לחשוד לראות רופא במעצרו. היא האריכה, כאמור, את המעצר בהסכמת הצדדים. 

Let's block ads! (Why?)



2019-07-31 12:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc4ODMz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment